Klacht Novalnet ag: Ik moet betalen voor iets, wat ik niet heb afgesloten.

Klachtnummer
# 626498
Gebruiker
Herfststorm#1964
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hoi hoi,
Ik heb meerdere keren t verzoek gekregen om geld te betalen voor n abonnement, welke ik niet afgesloten heb. Ook is er gedurende de maanden augustus 6 tot 8 keer geld van mijn rekening gehaald. Dit gaat over meer dan 500euro. Hier is geen toestemming voor gegeven. Nu krijg ik een mail van eCollect om 2 keer 189,05 te betalen, voor iets wat ik niet weet.
Help mij hiervan af te komen. Ik hoef niets met dit bedrijf te maken te hebben!
Ik moet trouwens voor 2/11/2022 betalen, anders wordt er n procedure gestart.
Groet

Gewenste oplossing

Ik wil dat t bedrijf mij met rust laat.
Als ik de incasso evt ga betalen, wil ik nooit met dit bedrijf te maken hebben. Dit klopt niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novalnet ag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novalnet ag?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen