Wij vinden dat Novalnet ag hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Novalnet ag: Ik moet betalen voor iets, wat ik niet heb afgesloten.
Details
Klacht
Hoi hoi,Ik heb meerdere keren t verzoek gekregen om geld te betalen voor n abonnement, welke ik niet afgesloten heb. Ook is er gedurende de maanden augustus 6 tot 8 keer geld van mijn rekening gehaald. Dit gaat over meer dan 500euro. Hier is geen toestemming voor gegeven. Nu krijg ik een mail van eCollect om 2 keer 189,05 te betalen, voor iets wat ik niet weet.
Help mij hiervan af te komen. Ik hoef niets met dit bedrijf te maken te hebben!
Ik moet trouwens voor 2/11/2022 betalen, anders wordt er n procedure gestart.
Groet
Gewenste oplossing
Ik wil dat t bedrijf mij met rust laat.Als ik de incasso evt ga betalen, wil ik nooit met dit bedrijf te maken hebben. Dit klopt niet.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.