Klacht Novameo.com: Geen levering van bestelde en betaalde zaken bij webshop.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560319
Gebruiker
Meditheuf
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via webshop op 9 september jl. Russel V8 cyclone stofzuiger besteld en betaald met Ideal. Op 13 september aanvullend extra stofzuigerzakken besteld en voldaan met Ideal. Totaal betaalde bedrag: 189.90 + 19.90= 209.80 Euro. Aanschaf bevestigd met e-mails. Tot op heden, ondanks diverse mails aan hen gericht geen enkele reactie verkregen. In hun planning wordt aangegeven een levertijd tussen 14 en 24 september! Bedrijf schijnt een canadeze achtergrond te hebben ( Shoppy Ontario??) en een basis te hebben in de VEA.
Lijkt veel op oplichterij!!

Gewenste oplossing

Stornering 209.80 Euro.
Geboden oplossing
Geen enkele reactie gehad. Lijkt dus op oplichterij!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novameo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Novameo.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen