Wij vinden dat Novameo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Novameo.com: Geen levering van bestelde en betaalde zaken bij webshop.
Details
Klacht
Via webshop op 9 september jl. Russel V8 cyclone stofzuiger besteld en betaald met Ideal. Op 13 september aanvullend extra stofzuigerzakken besteld en voldaan met Ideal. Totaal betaalde bedrag: 189.90 + 19.90= 209.80 Euro. Aanschaf bevestigd met e-mails. Tot op heden, ondanks diverse mails aan hen gericht geen enkele reactie verkregen. In hun planning wordt aangegeven een levertijd tussen 14 en 24 september! Bedrijf schijnt een canadeze achtergrond te hebben ( Shoppy Ontario??) en een basis te hebben in de VEA.Lijkt veel op oplichterij!!
Gewenste oplossing
Stornering 209.80 Euro.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.