Klacht Novameo.com: Stofzuiger betaald en niet ontvangen.

Klachtnummer
# 565380
Gebruiker
CorAl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al eind september een stofzuiger besteld. Bestelbevestiging ontvangen met track & trace. Deze verloopt echter steeds en start weer van voor af aan. Krijg geen reactie op verstuurde mails.

Gewenste oplossing

Stofzuiger leveren of geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novameo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novameo.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen