Klacht Novasol: Geen hulp

Klachtnummer
# 484089
Gebruiker
Maurice
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar een huisje geboekt voor de aankomende herfstvakantie. Nu heeft Denemarken de grens dicht gegooid en komen we het land niet in. Novasol gebeld en omdat het binnen de 40 dagen voor vertrek is bent u het geld gewoon kwijt, had u verder nog iets meneer? Sprakeloos geen geld terug niet omboeken of voucher. 1350 euro weg . . .

De oplossing

De vakantie omboeken evt bijbetalen, een voucher of geld terug. En bovenal een excuus voor de grove koude service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novasol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novasol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen