Klacht Novasol: Novasol betaalt huursom niet terug, ondanks grenssluiting Denemarken.

NovaCoronaSol

Huis geboekt in Denemarken in zomer 2020, maar grenssluiting. Novasol geeft geen enkele restitutie, alleen omboeken wordt aangeboden. Novasol verwijst naar haar voorwaarden uit maart 2020 (die zijn aangepast aan corona-situatie), terwijl zij weet dat die niet van toepassing kunnen zijn omdat wij in oktober 2019 hebben geboekt. Novasol heeft in haar algemene voorwaarden bepaald dat de Deense rechter bevoegd zou zijn voor geschillen over de huurovereenkomst, maar dit kan zo niet ivm Nederlands consumentenrecht. Het is een Deens bedrijf, maar met activiteiten in Nederland. Wij hebben überhaupt nooit voorwaarden van Novasol geaccepteerd noch ontvangen. Wij willen het betaalde deel van de huursom terug ontvangen, want huurgenot is onmogelijk en omboeken past ons niet.

Wij vinden dat Novasol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Novasol?