Klacht Novasol: Novasol betaalt huursom niet terug, ondanks grenssluiting Denemarken.

Klachtnummer
# 451198
Gebruiker
NovaCoronaSol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Huis geboekt in Denemarken in zomer 2020, maar grenssluiting. Novasol geeft geen enkele restitutie, alleen omboeken wordt aangeboden. Novasol verwijst naar haar voorwaarden uit maart 2020 (die zijn aangepast aan corona-situatie), terwijl zij weet dat die niet van toepassing kunnen zijn omdat wij in oktober 2019 hebben geboekt. Novasol heeft in haar algemene voorwaarden bepaald dat de Deense rechter bevoegd zou zijn voor geschillen over de huurovereenkomst, maar dit kan zo niet ivm Nederlands consumentenrecht. Het is een Deens bedrijf, maar met activiteiten in Nederland. Wij hebben überhaupt nooit voorwaarden van Novasol geaccepteerd noch ontvangen. Wij willen het betaalde deel van de huursom terug ontvangen, want huurgenot is onmogelijk en omboeken past ons niet.

Gewenste oplossing

Wij willen het betaalde deel van de huursom terug ontvangen, want huurgenot is onmogelijk en omboeken past ons niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novasol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novasol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen