Klacht Novasol: Novasol verhuurt huis waar niet te komen valt door levensgevaarlijke weg.

Annette7466

Via Novasol hadden wij een huis gehuurd in Competa. Wij hebben daar niet kunnen verbljiven omdat de weg ernaar toe levensgevaarlijk was.Het was een heel smal weggetje met allemaal grote gaten langs het ravijn en dat allemaal zonder hekken.We zijn er 1 keer heen en terug naartoe gereden .en allebei de keren bijna in het ravijn gereden.We hadden geen grote auto en mijn man heeft al 30 jaar zijn rijbewijs dus het was geen onkunde..ons contactpersoon.De plaatselijke vishandelaar,sprak geen woord Engels dus daar hadden wij ook niks aan,noodgedwongen hebben we onze hele vakantie in hotels moeten doorbrengen met alle extra kosten die dat met zich meebreng,.zowel overnachtingen als alle maaltijden buiten de deur..ook de stress van het zoeken naar hotels en de teleurstelling van het niet rustig doorbrengen van onze vakantie zijn ons niet in de koude kleren gaan zitten,.ons vakantiegenot is er totaal aangegaan.kennissen die in Competa aan dezelfde weg woonde zijn verhuisd door deze weg.

Schadevergoeding van 2010 euro voor de huurkosten..de onontkoombare hotelkosten en maaltijden en het misgelopen vakantiegenot.

Wij vinden dat Novasol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Novasol?