Klacht Novasol: teruggave huur woning door corona annulering

Klachtnummer
# 483442
Gebruiker
J.A. van Meulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een woning geboekt in de Vaucluse, Frankrijk van 12 - 26 sept. Op 29 aug. bepaalde BuiZa dat dit gebied oranje werd m.a.w. we mochten niet op vakantie naar dit gebied. Wij hebben dus Novasol moeten mededelen dat we moeten annuleren en dat wij volgens boek 7 van het Burgerlijk Wetboek ons geld terug wilden krijgen. Dat deden zij niet dus voorgesteld om dan een voucher of een boeking voor volgend jaar te geven. Hun antwoord was dat zij zich vast hielden aan hun huur voorwaarden d.w.z. bij annulering binnen 40 dagen voor vertrek krijg je je geld niet terug. Dit vinden wij niet fair. BuiZa zegt dat we niet mogen.

De oplossing

voucher geven of een boeking voor volgend jaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novasol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novasol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen