Klacht Novasol: Voorwaarden achteraf inzetten

Klachtnummer
# 481472
Gebruiker
CJ67
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb via HomeAway een huis gevonden en geboekt waarbij achteraf blijkt dat ik zaken heb gedaan met Novasol. Bij navraag over wat te doen ivm de huidige Corona-regels heb ik geïnformeerd wat ik het beste kan doen. Antwoord van Novasol: helaas, de 40 termijn is voorbij dus geen restitutie en wij doen niet aan vouchers.

De oplossing

Ik wil graag dat Novasol kijkt of er een alternatief is in Nederland voor de boeking die ik heb gedaan. Verder is duidelijkheid op de website van HomeAway dat Novasol de partner meer dan wenselijk. Tot slot denk ik dat zij de EU-regels moeten respecteren in geval van de wens voor een voucher. Maar bovenal hoop ik dat zij gaan opereren vanuit de klant ipv geld - dat levert op lange termijn het meest op - letterlijk en figuurlijk!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novasol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novasol?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen