Klacht Novellini: Novellini komt mondelinge afspraak niet na.

SchalkwijkA

Na problemen met pendeldeuren in badkamer, is Novellini langsgeweest. Ivm lekkage probleem van 1 deur hebben we toegezegd gekregen dat we nieuwe pendeldeuren krijgen en dat Novellini zelf de montage hiervan doet. Nu bericht gekregen dat we ineens zelf voor installatie moeten zorgen omdat het niet op de werkbon stond. Volgens mij is een mondelinge afspraak ook altijd bindend! Inmiddels met Novellini contact gehad en men blijft voet bij stuk houden dat dit niet afgesproken is. Desbetreffende monteur krijgen we ook niet te spreken.

Wanneer Novellini afspraken (mondelinge) nakomt ben ik tevreden. Dus levering van nieuwe pendeldeuren inclusief installatie zoals op 9 februari is toegezegd door monteur.

Wij vinden dat Novellini hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

SchalkwijkA
    Ik heb tot op de dag van vandaag helemaal NIETS vernomen van Novellini. Echt schandalige service. De pendeldeuren staan nu op onze zolder nog in doos opgeslagen. We zijn er echt klaar mee met Novellini. Dit noem ik geen service.

SchalkwijkA

Ook een klacht indienen over Novellini?