Klacht Novi Clean Nederlande: Niet reageren op een ingediende klacht.......

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171059
Gebruiker
plumeau
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Plumeau mee retour genomen in de veronderstelling dat het een productiefoutje en/of slechte veren waren.

Voordat ik nog maar iets kon vertellen of het laten zien, werd meteen de conclusie getrokken dat het een gevolg was van onzorgvuldig gebruik van mijn kant. Mevrouw draaide zich om en ging verder met andere klant.

Me zus had dit jaar ook nog een lijstje en deze werd even later geholpen. Maar vervolgens hervatten mevrouw het gesprek met me zus, welke werd voorzien met het nodige commentaar omtrent de behandeling van de plumeau, die zij nog steeds niet had gezien.

Achteraf zaten wij op een terrasje en waren zo verbouwereerd omtrent de handelswijze, dat wij terug zijn gegaan maar de Dames waren al vertrokken.

Gezien de slechte kwaliteit van het product en niet nimmer de onaangename communicatie, bij deze het vriendelijk verzoek om een nieuwe Plumeau te vergoeden.

De oplossing

Een schriftelijke reactie op de ingediende klacht en daarnaast nieuwe plumeau.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novi Clean Nederlande hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    plumeau
    Datum
    Wederom geen enkele reactie mogen ontvangen op de geplaatste klacht. Zowel op de Braderie in Dongen alsmede de gevoerde correspondentie per mail met Mw. Ivonne Trapman wordt niet verder op gereageerd.
    Ik zal een nieuwe klacht plaatsen maar dan over het feit dat Mw. Ivonne Trapman niet reageer op de geplaatste klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
plumeau
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry