Klacht Novo Nordisk B.V.: De insuline pen is levensgevaarlijk in gebruik, dop is veel te los en de pen valt regelmatig op de grond.

r.v.maren@ziggo.nl

De dop van de insulinepen zit veel te los, de clip hoort NIET op de dop maar aan de pen zelf. (zie leerpoces usb-stick industrie). Ook is er geen mogelijkheid om de dop vast te zetten (bv schroefdraad) zodat bij het uit een binnenzak halen de eigenlijke pen niet kan vallen.
Mij al 2 x overkomen en zit je bij een maaltijd ZONDER insuline..... Geen prettig idee dus dat je capsule met insuline net stukviel op de vloer!!!!
Na 3 x contact te hebben gehad met het bedrijf, heb ik het maar opgegeven. Reden: men doet het al jaren zo dus veranderen is geen optie...
Ben al jaren gebruiker van insuline, heb nog nooit een bedrijf gehoord die zo laks,nochelant en ongeinteresseerd naar het probleem luisterde.
Pllus, men speelt met levens hier, zwaar lichamelijk geweld aandoen schiet elke x weer door mijn hoofd als ik mijn pen weer eens zie vallen!
Hoogachtend, Richard van Maren

Clip zo wie zo van dop af op pen zelf!
Verbeterde bevestiging van dop op pen! Schroefdraad of wat dan ook, wat maar beter werkt dan dit slappe gedoe.....

Wij vinden dat Novo Nordisk B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Novo Nordisk B.V.?