Klacht Novo Nordisk B.V.: Snel kapotte Levemir flexpen

Klachtnummer
# 374451
Gebruiker
B. Karstens
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedendag,
Ik heb een klacht over de Levemir flexpen. Ik spuit sinds 5 weken insuline en vanavond ging al de 2e pen kapot. Ik kon hem maar op 20E instellen terwijl ik 26E moest spuiten. De 1e pen ging op dezelfde manier kapot. Ik vind dat deze pennen wel heel erg snel kapot zijn gegaan.
Vriendelijke groeten,

Trix Karstens

Gewenste oplossing

Nieuwe pennen leveren.or contact zie email.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novo Nordisk B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novo Nordisk B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen