Klacht Novoferm Nederland B.V.: De folie van Novoferm garagedeur laat los en Novoferm biedt geen oplossing!

Klachtnummer
# 585067
Gebruiker
B. Stobbe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een Nvoferm garagedeur waarvan de (Golden Oak) folie los raakt. Daar blijkt na contact met Novoferm geen oplossing voor te zijn. Het enige alternatief dat Novoferm biedt is om de betreffende sectie van de sectionaaldeur te vervangen. Nu laat de folie op alle vijf de secties los. Vijf secties vervangen kost 40% MEER DAN EEN NIEUWE GARAGEDEUR!.
Dus aan eenieder die overweegt een "Mercedes" onder de garagedeuren aan te schaffen van Novoferm mét folie, weet dat je na 10 tot 15 jaar een nieuwe kunt kopen en dat er geen alternatief is!.
De suggestie om dit product uit de handel te nemen wordt door Novoferm afgedaan met een verwijzing baar eerdere mails. Heel slap.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de garagedeur wordt gerepareerd, maar Novoferm heeft daarvoor geen oplossing. Wat is een redelijke verwachting ten aanzien van de levensduur van een "kwaliteitsproduct" als dat van Novoferm? Ik mag toch verwachten dat eengaragedeur 30-40-50 jaar mee gaat? Alleen door een rotte folie moet hij na 10 jaar worden vervangen! Is niet goed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novoferm Nederland B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novoferm Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen