Klacht Novoferm Nederland B.V.: De folie van Novoferm garagedeur laat los en Novoferm biedt geen oplossing!

B. Stobbe

Wij hebben een Nvoferm garagedeur waarvan de (Golden Oak) folie los raakt. Daar blijkt na contact met Novoferm geen oplossing voor te zijn. Het enige alternatief dat Novoferm biedt is om de betreffende sectie van de sectionaaldeur te vervangen. Nu laat de folie op alle vijf de secties los. Vijf secties vervangen kost 40% MEER DAN EEN NIEUWE GARAGEDEUR!.
Dus aan eenieder die overweegt een "Mercedes" onder de garagedeuren aan te schaffen van Novoferm mét folie, weet dat je na 10 tot 15 jaar een nieuwe kunt kopen en dat er geen alternatief is!.
De suggestie om dit product uit de handel te nemen wordt door Novoferm afgedaan met een verwijzing baar eerdere mails. Heel slap.

Ik wil dat de garagedeur wordt gerepareerd, maar Novoferm heeft daarvoor geen oplossing. Wat is een redelijke verwachting ten aanzien van de levensduur van een "kwaliteitsproduct" als dat van Novoferm? Ik mag toch verwachten dat eengaragedeur 30-40-50 jaar mee gaat? Alleen door een rotte folie moet hij na 10 jaar worden vervangen! Is niet goed.

Wij vinden dat Novoferm Nederland B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Novoferm Nederland B.V.?