Klacht Novoferm Nederland B.V.: Leverancier kan eigen geleverd produkt niet repareren

Klachtnummer
# 25393
Gebruiker
Ahuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juni 2011 werd de besturing van garagedeur na piekbelasting van nabije blikseminslag gerepareerd. In december 2011 werd na storing de gehele besturing vervangen. In november 2012 waren er incidentele storingen. In januari 2013 kwam monteur langs om storing te verhelpen. Deze constateerde dat de motor stuk zou zijn en deze was niet meer te leveren. Door een deskundige werd de motor getest en in het bijzijn van de monteur aangetoond dat de motor prima functioneerde. (Ook na aansluiting op de besturing van soortgelijke deur deed hij het). Nadat de monteur nog enkele uren aan het programmeren is geweest, is hij vertrokken met de mededeling dat hij het niet meer wist.
Hierna ontvingen wij een offerte voor een geheel nieuw aandrijfsysteem, waar ik het niet mee eens ben.(want op de vorige reparatie zat een jaar garantie)

Gewenste oplossing

Dat de garagedeur voor garantie weer wordt gerepareerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novoferm Nederland B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novoferm Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen