Klacht Novoferm Nederland B.V.: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 472100
Gebruiker
Maurice
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte klantenservice, Novoferm werkt alleen met dealers. De dealer doet niks. Wanneer je dan contact opneemt met Novoferm krijg je de opmerking van medewerker Rob; "iedereen is met vakantie" en"als u een blik met monteurs open kan trekken". Na mijn opmerking: gaat u mij helpen of moet ik een andere leverancier zoeken krijg ik het advies om een andere leverancier te zoeken. Dit is echt bizar.

Gewenste oplossing

Ervoor zorgt dat ik een offerte krijg voor vervanging van mijn defecte deur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novoferm Nederland B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novoferm Nederland B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen