Klacht Novoplay Utrecht: slecht behandeld etc.

Klachtnummer
# 95349
Gebruiker
Iep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kom vaak daar gokken en elke keer verliezen .
percentage wettelijk uitbetaling van gok kasten kloppen niet.
Steeds als je verliest ,personeel doen vaak domme grappen etc.
Deze week weer verloren en men toonde weer raar gedrag personeel daar.
Maar dit keer zei ik ervan en werd er uit gezet maar niet op nette manier.
Wilde klacht indienen maar ze gaven ook geen klachten formulier , die hebben ze wel.
wilde klacht bespreken met de direkteur Jimmy maar reageerde niet meer erop.
Ik heb nog veel meer klachten maar ik hoop dat jullie iets kunnem ondernemen.
Want novoplay site is niet beschikbaar en ook geen mailadres om netjes klacht in te dienen.
Wel tel nummer bekend maar krijg toch niet direkteur aan de lijn alleen personeel.
Ik hoop ook op schade vergoeding van deze oplichter bedrijf.


De oplossing

Klacht bespreken met Direkteur van Novoplay
en tevens schade vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Novoplay Utrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Novoplay Utrecht?