Opgelost door Now That's It: Afgebroken pootje laptophouder

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 338728
Gebruiker
Margreet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een laptophouder bericht waarvan een haakje is afgebroken binnen 11 maanden na aankoop. Voor een product van danslint prijs verwacht ik dat het langer mee gaat dan 11 maanden bij normaal gebruik. De fabrikant heeft een garantietermijn van 2 jaar en now that's it van een jaar. Nu heeft now that's it aan dat ik moet bewijzen dat het niet door incorrect gebruik komt (gebruikersschade) omdat zij niet eerder klachten hebben gehad over laptophouders. Dit lijkt mij incorrect.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf erkent dat een afgebroken pootje binnen 11 maanden niet de verwachting is voor een laptophouder van rond de 80 euro. Bij normaal gebruik. Daarbij wil ik dat zij de houder repareren indien het een fabrieksfout is. Verder lijkt het mij dat zij moeten aantonen dat het gebruikersschade is ipv dat ik moet aantonen dat het een fabrieksfout is een ben gebruikersschade.
Geboden oplossing
Na openen van klacht heb ik vrijwel direct een email ontvangen dat het betaalde bedrag geretourneed gaat worden. De creditnota is al ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Now That's It hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Now That's It?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen