Wij vinden dat Now That's It hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Now That's It: Afgebroken pootje laptophouder
Details
Klacht
Ik heb een laptophouder bericht waarvan een haakje is afgebroken binnen 11 maanden na aankoop. Voor een product van danslint prijs verwacht ik dat het langer mee gaat dan 11 maanden bij normaal gebruik. De fabrikant heeft een garantietermijn van 2 jaar en now that's it van een jaar. Nu heeft now that's it aan dat ik moet bewijzen dat het niet door incorrect gebruik komt (gebruikersschade) omdat zij niet eerder klachten hebben gehad over laptophouders. Dit lijkt mij incorrect.Gewenste oplossing
Ik wil graag dat het bedrijf erkent dat een afgebroken pootje binnen 11 maanden niet de verwachting is voor een laptophouder van rond de 80 euro. Bij normaal gebruik. Daarbij wil ik dat zij de houder repareren indien het een fabrieksfout is. Verder lijkt het mij dat zij moeten aantonen dat het gebruikersschade is ipv dat ik moet aantonen dat het een fabrieksfout is een ben gebruikersschade.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.