Klacht NPO: Aflevering niet beschikbaar op philips smart tv

Klachtnummer
# 354605
Gebruiker
Jordi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Smart tv en NPO terugkijken: “de opgevraagde aflevering is niet beschikbaar” geldt sinds kort
Voor alle programma’s die ik op mijn philips smart tv wil terugkijken. Het is belachelijk dat dit niet meer kan alleen omdat npo heeft bepaald niet meer te willen investeren in software voor tv van voor 2014. Kortom, mensen die een relatief jonge tv hebben worden gedwongen om een nieuwe te kopen omdat smart tv niet meer werkt. Ik vind het ontzettend jammer en ben net oneens met de NPO. ZORG ERVOOR DAT DEZE PUBLIEKE PROGRAMMA’s KUNNEN BLIJVEN AFGESPEELD VIA SMART TV.

De oplossing

Wil dat ik weer afleveringen kan terugkijken op mijn philips smart tv

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NPO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NPO?