Klacht NPO: De NPO moet je klacht oplossen of toegeven dat de klacht niet op te lossen is.

Klachtnummer
# 363070
Gebruiker
geenkniesoor#74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De ondertiteling van Nederlandse NPO- Start-app programma's werkte half januari 2019 opeens niet meer op mijn Smart TV , nadat deze ruim 2 jaar perfect functioneerde.
Na ong. 2 maanden mail- en telefonisch contact met de NPO om dit probleem op te lossen, heeft dit geen resultaat opgeleverd.

De oplossing

Op de een of andere manier zorgen dat de klacht wordt opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NPO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NPO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen