Klacht NPO: Geen Dolby Digital geluid bij mijn tv ontvanger bij NPO 1,2 en 3 via on.nl

Klachtnummer
# 93160
Gebruiker
J.K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

LS,

Tot ongeveer april 2014 kreeg ik dolby digital geluid via mijn tv ontvanger van on.nl bij npo 1,2 en 3. Door onduidelijke reden is het stereo geluid geworden en heb ik geen dolby digtal geluid meer.
Ik heb sinds mei 2014 een klacht ingediend bij mijn kabelexploitant namelijk on.nl, en zij vertelde mij dat rond oktober 2014 hoogstwaarschijnlijk deze functie weer actief zou worden. Na diverse keren geïnformeerd te hebben bij on.nl heb ik nog steeds geen dolby digital geluid op mijn tv. Ik krijg ook geen duidelijk antwoord wanneer dit wel het geval zou zijn. Wilt u mij a.u.b. informeren waarom dit dolby digital geluid er niet meer is en vertellen wanneer dit wel weer op de on.nl kabel komt.

De oplossing

Ik wil alleen duidelijk antwoord waarom dolby digital geluid bij npo 1,2 en 3 er niet meer is en wanneer dit weer bij on.nl op de kabel gezet wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NPO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NPO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen