Klacht NPO: NPO: maak je dienstbaar voor je grootste kijkersgroep!!!

Klachtnummer
# 274830
Gebruiker
fitzie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb in begin 2015 een Samsung Smart TV gekocht. Nu blijkt dat de NPO een nieuwe NPO App heeft ontwikkeld zodat ik op mijn Samsung Smart TV geen uitzendingen gemist meer kan bekijken. Volgens Samsung ligt het probleem bij de NPO; zij hebben een nieuwe App die je dus niet meer kan gebruiken bij een tv die ik 30 maanden geleden heb gekocht!! Is toch belachelijk dat een publieke omroep die betaald wordt door ons, de belastingbetalers, grote groepen kijkers uitrangeert omdat zij een 'oude tv' hebben. Waar hebben wij het over: 30 maanden oude tv??
Waarom betalen wij met ons allen eigenlijk voor de NPO???

Gewenste oplossing

NPO: stel de bestaande App beschikbaar voor mensen die niet de 'nieuwste smart tv hebben'.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NPO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NPO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen