Klacht NPO: NPO START PLUS blijft in gebreke.

Klachtnummer
# 292117
Gebruiker
MathildaK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onvolledige serie NPO START PLUS en geen reactie NPO naar behoren.
Je moet hiervoor betalen en dat is geen punt, mits er wel alles te zien is wat je zou moeten kunnen zien. Een opmerking vanuit NPO is dat er zou moeten worden gekeken naar de "uitzendrechten".
Vreemde opmerking als op de app van NPOStart wordt gemeld dat de serie "exclusief" te volgen is op NPO Start Plus.
Een serie (Smeris) die 40 afleveringen zou moeten hebben maar seizoen 3 bevatte aflevering 1 en 2 niet. Dat is gemeld en vandaag is aflevering 3 ook verdwenen.
De reacties komen niet serieus over...........
Gemiste kans voor NPO START PLUS aangezien het MINDER blijkt te zijn.

Hoezo wordt deze klacht niet echt bij de horens gepakt en krijg je een ongelooflijk antwoord?
Laten betalen voor het niet ordentelijk leveren lijkt mij niet de bedoeling!
Wij wachten sinds zaterdag op de "oplossing" maar constateren dat het probleem alleen maar groter wordt.

De oplossing

De complete serie leveren zoals beloofd is en niet met ongeloofwaardige antwoorden komen!
De klant leveren waarvoor zij betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NPO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NPO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen