Klacht NPO: Schending gedragscode volume reclames door NPO

Klachtnummer
# 298484
Gebruiker
Knip4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds kort kan tijdens ads. in de NPO Start app (iOS) het volume niet meer geregeld worden. Stond dit hard ingesteld op je telefoon, dan kun je niks meer doen. En sowieso veel volumeverschil met uitzending. Volgens mij mag dit (wettelijk) niet!

De oplossing

Via ministerie de staatsomroep zich weer aan de regels laten houden. Is al een keer eerder gedaan en media bekend geworden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NPO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NPO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen