Klacht Nr1cashback.nl: Geen mail voor proberen/annuleren van diensten ontvangen!

Bart Drijver

Eind februari ben ik gebeld door Cadeaubon Cashback (Nr1Cashback) met een aanbieding voor hun cashback diensten. Omdat ik nieuwsgierig was, en mij verteld werd dat ik dit binnen 14 dagen kon annuleren middels de inlogcodes die ik binnen 24 uur toegestuurd zou krijgen, ben ik hiermee akkoord gegaan. Ik heb echter nooit deze mail gekregen en kon dus ook niet proberen of inloggen, laat staan annuleren.
Eind maart kreeg ik ineens wel een mail met de mededeling:
"Uw 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels verstreken, en uw cadeaubon is reeds
gereed gemaakt" en een factuur van €49,50. Ik heb de automatische betaling ongedaan gemaakt en dacht dat daarmee de kous af was: zij leveren geen dienst dan hoef ik ook niet te betalen. Zonder verdere berichtgeving/vraag/waarschuwing kreeg ik 19 mei een mail van de Nederlandse Incasso Centrale met een vordering van €90,12!

Ik wil van mijn account/inschrijving bij Nr1Cashback af en geen rekeningen of Incasso bureau achter mij aan van hen krijgen.

Bart Drijver
    Helemaal niets meer gehoord/vernomen; niet terug gebeld, niet terug gemaild. Ik ga er dan maar vanuit dat het hiermee klaar is maar ik vrees de dag dat er opeens weer een incasso mailtje in mijn mailbox zit met nogmaals een flinke ophoging van de aanmaning!

Bart Drijver

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?