Klacht Nr1cashback.nl: Geen mail voor proberen/annuleren van diensten ontvangen!
Details
De klacht
Eind februari ben ik gebeld door Cadeaubon Cashback (Nr1Cashback) met een aanbieding voor hun cashback diensten. Omdat ik nieuwsgierig was, en mij verteld werd dat ik dit binnen 14 dagen kon annuleren middels de inlogcodes die ik binnen 24 uur toegestuurd zou krijgen, ben ik hiermee akkoord gegaan. Ik heb echter nooit deze mail gekregen en kon dus ook niet proberen of inloggen, laat staan annuleren.Eind maart kreeg ik ineens wel een mail met de mededeling:
"Uw 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels verstreken, en uw cadeaubon is reeds
gereed gemaakt" en een factuur van €49,50. Ik heb de automatische betaling ongedaan gemaakt en dacht dat daarmee de kous af was: zij leveren geen dienst dan hoef ik ook niet te betalen. Zonder verdere berichtgeving/vraag/waarschuwing kreeg ik 19 mei een mail van de Nederlandse Incasso Centrale met een vordering van €90,12!
De oplossing
Ik wil van mijn account/inschrijving bij Nr1Cashback af en geen rekeningen of Incasso bureau achter mij aan van hen krijgen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.