Klacht Nr1cashback.nl: KLACHT NR1CASHBACK

Michael

Mijn vriendin werd begin September gebeld door nr1cashbackJe kon 2 weken proef kijken en als je het interessant vond je een account kon aanmaken en dat zou dan eenmalig € 49.50 kosten. Ze zou dus ook een mail krijgen met de gegevens en inlog codes. Er werd haar verzekerd dat alleen als je een account aanmaakt dat het geld kost. We hebben er nooit iets mee gedaan. Op 8 oktober kreeg ik een aanmaning van MKBBusiness of ik 49.50 + 2.95 wilde betalen omdat ik een factuur niet had betaald. Blijkt dat nr1 cashback mij 15 september een (spambox)mail had gestuurd met een factuur van € 49.50 omdat de proef periode voorbij was. En dat ze het gingen incasseren. Een eerdere mail met bevestiging van het gesprek en inlog codes heb ik echter nooit ontvangen. Ik dus meteen mijn bank gegevens controleren en ja hoor geld afgeschreven eind september van 49.50. Belachelijk dat een bedrijf zonder toestemming zo maar geld kan afschrijven. En ook nog voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt

Ik wil dat ik geen aanmaningen meer krijg voor iets waar ik nooit gebruik van hebt gemaakt. Afspraak was als je een account aanmaakt en dat is dus nooit gebeurd.

Michael
    Nu weer een aanmaning gekregen van COLLACTIVE B.V icasso. Eerst MKBbusiness en nu COLLACTIVE B.V. Is hier niet iets tegen te doen?

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?