Opgelost door Nr1cashback.nl: Laat ons met Rust AUB

content Opgelost
Rauwerdink

Ben benaderd door Direct Solutions bv die in naam van Nr1Cashback de opdracht hadden gekregen om te zorgen dat ik tot betaling over zou gaan. Ik was volledig verbaasd aangezien mij Nr1Cashback totaal niks zei. Het bleek dat er telefonisch onderhoud was geweest eind december 2015 tussen ons en Nr1Cashback over een of ander bon? Nog steeds zegt ons dat helemaal niks aangezien we ook niks aan bonnen of iets dergelijk hebben ontvangen. Ook in de oude mailtje gekeken maar niks over dit bedrijf. Ze zouden nl. een welkomstmail hebben gestuurd. Daarop kon je binnen 14 dagen reageren als je niet met ze in zee wou gaan. Dat is toch vreemd als je geen mail hebt gehad kun je dus ook niet reageren dat je er van af ziet. Heb Direct Solutions nu gevraagd om alles door te sturen naar ons zodat ik alles kan inzien. Ook heb ik gevraagd naar de onderbouwing van het bedrag wat ze nu willen ontvangen.

Ik zou graag zien dat ze ons met rust willen laten. Hebben sinds de geboorte van onze dochter (16 jaar geleden) al genoeg problemen waar we mee moeten handelen. Dus ook nog druk te moeten maken over zoiets kunnen wij er niet echt bij hebben.

Rauwerdink
    Helaas nog steeds niks vernomen, maar men verwacht wel dat het z.s.m. wordt betaald!!
    Rauwerdink
    Nog steeds niks vernomen. In ieder geval heb ik nog niks betaald. Wel een vreemde situatie.!!!
    Nr1cashback.nl
    Geachte,

U bent NIETS verschuldigd.
    Het bedrijf dat u benaderd probeert u zonder ons medeweten geld afhandig te maken.
    Nr1cashback heeft geen enkele relatie of opdracht gegeven om u te benaderen.
    Dus NIET betalen.

Nr1 CashBack

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?