Klacht Nr1cashback.nl: misleiding door vreemd bedrijf

sad Niet opgelost
Th. Jansen

telefonische misleiding en dreigen met deurwaarde. De bandopname is slordig en wordt alleen middels de deurwaarde aan mij verstuurd. Ik heb de betaling gestorneerd en nu wordt ik tegen hogere kosten gedwongen (met een deurwaarde) E 195,- te betalen, welke ik inmiddels via iDeal verrekend heb. In een mail verzocht om bevestiging van die betaling. Aangegeven dat ik eerdere stappen zal ondernemen de betaling ongedaan te maken.
Nooit een schriftelijke bevestiging gehad van mijn ogenschijnlijk "Ja", waardoor ik mij verder net verplicht heb gevoeld de stornering ongedaan te maken.

Sluiten dossier en retourneren van betaling
geen enkele reactie ontvangen

Th. Jansen
    Sinds de plaatsing op klachtenkompas en mijn mail rechtstreeks aan Nr1CashBack niet meer vernomen. Ik verwacht minstens een reactie van hen, maar helaas.
    Nog even doorzetten
    Th. Jansen
    Nog steeds helemaal niet vernomen van dit bedrijf. Zgn failliet? zijn ze van de horizon? Maar wel via een incasso bedrijf geld aftroggelen van gedupeerden. met dank aan deze oplichters :-(.

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?