Klacht Nr1cashback.nl: Naar mijn weten is dit bedrijf een grote oplichter.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 259822
Gebruiker
ebuwa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar okt./nov. 2016 gebeld door een man slecht verstaanbaar van cashback over hotelovernachtingsbon zou 14 dagen bedenktijd krijgen zou mail ontvangen maar heb nooit een mail gehad ook al zeggen hun van wel dus heb nooit kunnen reageren. Verschillende mails gestuurd naar hun, nooit reactie wel dreigmails ontvangen van ned. incasso buraeu. Bedrag is ondertussen is aardig opgelopen.

De oplossing

Ik wens geen dreigmails meer te ontvangen van dit incasso bureau, ik ga niet betalen voor iets dat ik nooit heb gekregen of besteld.

1 reactie

  1. Auteur
    ebuwa
    Datum
    onlangs een klacht geschreven hierboven te lezen heb nog geen enkele reactie gekregen vind ik persoonlijk nogal onbeleefd.
    nogmaals hoop ik dat mijn klacht behandeld word.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ebuwa
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks gehoord hoop dat het zo blijft.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen