Klacht Nr1cashback.nl: niets ontvangen maar wel factuur sturen

Klachtnummer
# 137163
Gebruiker
nikki
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na een opdringerig telefoongesprek waarbij de beller niet van stoppen wist toch er maar mee ingestemd om een mail te krijgen met de bevestiging, de beller vertelde mij ook dat er in de mail ook zou staan hoe ik er toch van af kan zien( wettelijke termijn).
Ik heb nooit een mail ontvangen. Na 3 weken ontving ik wel een mail met een factuur. Per mail beweren ze hoog en laag dat ik moet betalen, zelfs na grondige bestudering van mijn dossier en geluidsopnames beweren ze dat ik "willens en wetens" de cadeaukaart heb bested. Het gaat er niet bij ze in dat ik geen bevestigingsmail ontvangen heb, niets heb kunnen afmelden, laat staan niets heb kunnen activeren en dus geen sprake van levering en dus geen betaling

De oplossing

inzien dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen en stoppen met het sturen van facturen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen