Klacht Nr1cashback.nl: Nr 1cashback.nl oplichting

petra68

Mijn man is gebeld met een of ander sprookjesverhaal dat hij iets gewonnen had. Ze zouden dit vd week opsturen met een gratis hotelcheque. Ik vond dit al een heel vreemd verhaal omdat mij niks bekend was van een cashback actief. En in inderdaad kregen iets toegestuurd maar in plaats van iets gewonnen te hebben moesten we € 69,50 betalen. Ik heb direct alles retour afzender gedaan met daarop geweigerd door geadresseerde. Hi eed komen deze oplichters aan m'n bankgegevens en überhaupt persoonlijke gegevens. Ik betaal helemaal niets aan deze oplichters. Ik hou de incasso in de gaten en laat deze stoneren als dit wordt afgeschreven. Je moet weer een hoop moeite doen voor iets waar ik niet om gevraagd heb. En telefonisch zijn deze gasten dus niet bereikbaar. Wij moeten als consument toch beschermd worden hiertegen.

Niks incasseren en met je poten van andermans rekening afblijven.

Nr1cashback.nl
    Geachte Mevrouw Sieders

U bent door Cadeaubon Cashback benaderd met een aanbod voor een Cashback Account met een shop te goed van 25 euro.

En daarnaast zou u van ons een gratis hotel en restaurant kaar ontvangen die een jaar geldig zijn waarmee u gratis kunt overnachten met 2 personen en 25 % korting krijgt voor personen op de gehele rekening bij alle aangesloten restaurants inclusief drank.

Uw man heeft zelf een akkoord gegeven voor een bedenktermijn van 14 dagen waarin hij kon beslissen of hij gebruik zou maken van onze aanbod of toch niet

Mocht hij beslissen dat hij naar 14 dagen door gaat en zich niet afmeld door alle spullen retour te versturen zou er eenmalig een bedrag geïncasseerd worden door de rekeningnummer die meneer heeft opgegeven.

Maar omdat u de door u ontvangen spullen retour heeft verstuurd zal er dus ook niks geïncasseerd worden van de door u opgegeven rekeningnummer.

U kunt uiteraard de mondelinge overeenkomst altijd opvragen via info@cadeauboncashback.nl waaruit u zelf ook kunt concluderen dat er willens en wetens een akkoord is gegeven voor een bedenktermijn van 14 dagen .

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?