Klacht Nr1cashback.nl: Onterecht afschrijven van rekening zonder gebruik maken van product of dienst

# 197042
M.K.

Onlangs gebeld door iemand van CadeauBonCashback die een soort van cadeaubon wilde aanbieden waar ik kans op zou hebben gemaakt? Met korting op een hotelovernachting. etc.etc. Duidelijk afgesproken dat als ik niets zou ondernemen er ook niks zou gebeuren/ afschreven of geactiveerd zou worden. Iets meer dan een maand later krijg ik opeens een factuur en is er 69,50,- van mijn rekening afgeschreven. Contact opgenomen en te horen gekregen dat ik de brief( een envelopje zonder enige spoed of aantekening) binnen twee weken had moeten terug sturen. Kon niet worden terug gedraaid, moet betalen! anders komt er een incasso langs en kan het bedrag snel oplopen. Zo waren de woorden. Belachelijk toch. Direct de brief alsnog terug gestuurd met alles erin. Aangegeven dat ik niets met ze te maken wil hebben en heb het afgeschreven bedrag gestorneerd. Nu blijven ze bellen en betalingsherinneringen sturen. Hoe kom ik hier vanaf? Help!

Ik wil graag dat de bedrijven CadeauBonCashback, Nr1voordeelsite en Stichting Derde Gelden. Mij met rust laten en het hierbij laten. Dit is geldklopperij. Ik maak niet gebruik van hun diensten korting of wat het ook allemaal mag zijn. Ik ga er dan ook niet voor betalen. Stop met deze rare praktijken.

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?