Klacht Nr1cashback.nl: Onterecht rekening ontvangen.

Klachtnummer
# 259119
Gebruiker
Geralda
Datum
4 reacties

Details

Klacht

In oktober telefonisch benaderd door cadeaubon cashback. Ik zou binnen 48 uur een mail ontvangen, en daarna 14 dagen bedenktijt hebben. Nooit een mail ontvangen. Wel een factuur. Daarop gereageerd, dat ik de mail wilde ontvangen die mij zou zijn toegezonden met duidelijk zichtbaar verzenddatum en tijd. Ook nooit ontvangen, wel de geluidsopname ontvangen. Na heel veel mails en enkele keren telefonisch contact nog steeds de mail niet ontvangen. Het bedrijf gebruikt diverse namen, cadeaubon cashback, stideriscadeauboncashback, nr1 cashback etc.
Aanmaning gekregen van stichting derdengelden incasso b.v.. weer veel mails gestuurd. En gebeld. Nu een betalingsherinnering, aanmaning en bericht van dagvaarding van Nederlandse incassocentrale ontvangen. Ik heb in diverse mails aangegeven dat wanneer het klopt dat ik binnen 48 uur na het telefoongesprek een mail heb obtvangen ik overga tot betaling, het enige dat ik vraag is mij die mail te sturen. Heb het bedrijf dus zeker een oplossing geboden. Alleen zijn ze niet bereikbaar, reageren niet op mail en als er al antwoord is dan zeggen ze dat ik van alle informatie ben voorzien.
De Nederlandse incassocentrale geprobeerd te bellen, maar is niet te bereiken, sta steeds heel lang in de wacht.

Gewenste oplossing

Dat mijn dossier wordt verwijderd, ik heb nooit een welkomstmail gehad. De naam waaronder het bedrijf communiceert verandert constant. Het te betalen bedrag wordt elke keer anders opgebouwd ( steeds andere administratuekosten/rente).
Ook kloppen mijn adresgegevens vwb het huisnummer niet. Ik zou willen dat er een punt wordt gezet achter deze vreemde manier van communiceren door dit bedrijf.
Graag stoppen met mij herinneringen en bericht van dagvaarding te sturen.

4 reacties

  1. Auteur
    Geralda
    Datum
    Tot vandaag, 24 april nog geen enkele reactie ontvangen. Graag zie ik een reactie tegemoet, waarin wordt afgezien van verdere stappen door cadeaubon cashback en de Nederlanse Incassocentrale. Zou fijn zijn als hier een keer een eind aan komt.

  2. Auteur
    Geralda
    Datum
    Nog steeds niets gehoord......
  3. Auteur
    Geralda
    Datum
    Dezelfde klacht via klachtenkompas verzonden naar de Nederlandse Incassocentrale.
    Vorige week daar bericht van ontvangen:
    Uw dossier is gesloten, excuses voor het ongemak......
    Nu maar hopen dat het ook echt einde van al deze ellende is.....
  4. Auteur
    Geralda
    Datum
    Het lijkt goed te gaan. Nog steeds niets meer gehoord.....

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen