Klacht Nr1cashback.nl: openstaand bedrag voor iets waar ik niets van weet

janpieterjacobse

Word sávonds opgebeld door incasso centrale, dat er een bedrag openstaat van Nr1 cashback, ik zou graag weten waar dit over gaat , wat hebben jullie geleverd (heb niets ontvangen),
er zou per post een aanmaning zijn verstuurt op 13 maart j.l. maar heb geen aanmaning ontvangen, ook zou het per mail zijn verzonden, heb geen mail gezien van Nr1cashback,nl

Graag zou ik van u de getekende overeenkomst willen ontvangen voor het product wat U zou hebben geleverd

Zou graag de getekende overeenkomst willen ontvangen , zodat ik kan zien voor welke dienst of product ik zou hebben getekend , wanneer dit duidelijk is zal er natuurlijk betaalt worden, wanneer het een contract betreft voor langere looptijd wil ik hier zo snel mogelijk een eind aan maken , omdat ik nog helemaal niets heb gehad
Hoop dat U mij duidelijkheid kunt verschaffen.

janpieterjacobse
    Heb gisteren een mail gestuurd naar Nr1Cashback, met de aanbeveling van de helpdesk er in verwerkt dat ze eerst een door mij ondertekende overeenkomst moeten sturen voor er betaald gaat worden, en heb een mail met de zelfde strekking verstuurd naar de Nederlandse incassocentrale, waar ik vandaag een antwoord van kreeg, dat ik nu toch moest betalen anders werden de incasso kosten weer hoger, heb hun opnieuw duidelijk gemaakt dat ik niet ga betalen voor ik een door mij ondertekende overeenkomst h
    janpieterjacobse
    in mijn bezit heb, zodat ik kan zien waar ik voor zou moeten betalen

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?