Klacht Nr1cashback.nl: Rekening na gratis proefpakket

Klachtnummer
# 196986
Gebruiker
Christiaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een telefoongesprek waar ik een gratis hotelbon kreeg aangeboden. Ik was natuurlijk verdacht en vroeg meerdere malen of dit echt gratis was en vrijblijvend, het antwoord was steeds "ja". Ik moest akkoord geven tijdens het deel van het gesprek dat opgenomen werd en ook daar werd niet gesproken van kosten, anders had ik geen akkoord gegeven.

Aantal weken later krijg ik een email met oa deze text:
"Uw 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels verstreken, en uw bestelling is
reeds gereed gemaakt.
In de bijlage treft u uw factuur, dit bedrag zal binnenkort van uw
rekening geïncasseerd worden, u hoeft zelf hiervoor niets te doen. Met de inloggegevens die u 14 dagen geleden heeft ontvangen ..."

En een bijgevoegde PDF met factuur van 69,50.
Een eerdere email bestaat niet. Er zijn dus geen inloggegevens bij mij bekend. Via die niet bestaande inloggegevens had ik mijn bestelling kunnen inzien en kunnen annuleren.

De oplossing

Mijn bestelling moet ongedaan worden gemaakt.
Mochten er incasso's volgen dan maak ik deze ongedaan.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nr1cashback.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen