Klacht Nr1voordeelsite.nl: cadeaubon cashback

smitvolharding

Op 22 juli tijdens het fietsen van de fiietsvierdaagse werd ik benadert door dit bedrijf. Er werd mij een verteld dat ik door de winkels bij ons in de buurt uitgekozen was voor een cashback voordeel. Ik kreeg €25,- cashback en ik zou in de toekomst nog meer terugkrijgen. Ik nog gevraagd zijn dit geen mooie verkoop praatjes, maar nee hoor dit was geen leugen en ik zou alles via de mail bevestigd krijgen. Ik ontving geen enkele mail maar wel 2 weken later een envelop met inhoud. Ik had er geen goed gevoel bij en heb via mijn account duidelijk gemaakt dat ik niet gebruik ging maken van het aanbod. De envelop met inhoud retour gestuurd met daarin ook de mededeling dat ik hier vanaf wil. Op 17 augustus een mail met welkom bij Cadeaubon Cashback met een factuur die ik moet betalen. Gelijk beantwoord met dat ik dit niet doe. Vanmiddag gebeld door een medewerker die niet naar mijn verhaal wilde luisteren. Hij dreigde met hoge incassokosten en verbrak de verbinding.

GEWENSTE OPLOSSING

Ik wil dat nr1cashback de zaak per direct ongedaan maakt en wil niet meer lastig gevallen worden met dreigementen.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!