Klacht Nr1voordeelsite.nl: geld van de rekening afgehaald zonder dat ik heb ingelogd.

# 191733
J. Meerveld-vreugdenhil

ik ben gebeld door Voordeelsite met een heel verhaal. Ik heb duidelijk gevraagd of er geen geld van mijn rekening wordt gehaald als ik niet inlog en geen gebruik maak van de aanbiedingen ( een diner en hotelcheque). Ik stuur twee week na ontvangst alles terug met het bericht op de brief dat ik er geen gebruik van wens te maken en of ze alles willen annuleren.
Toch wordt er 69,95 van mij rekening afgehaald, dit boek ik terug.Vandaag werd ik gebeld en geven ze aan dat zij niets van mij hebben ontvangen. Dat ik alsnog moet betalen en als ik dat niet doe mijn gegevens doorgaan naar het incassobureau.
Ik geef aan dat ik er geen gebruik van wens te maken. Dat kan zeggen ze maar ik moet toch de 69,95 betalen. ik krijg van hen een rekeningnr. maar ik ga het niet betalen. ben het niet eens hoe hun omgaan met een reactie van de klant dat je iets niet wilt hebben.

ik wil dat dit bedrijf niet via de telefoon mensen op deze manier verleid om een account te nemen.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!