Klacht Nr1voordeelsite.nl: Misleidend verhaal aan telefoon, en nu op betaling aansturen.

# 192482
Linkelautje

Ik werd gebeld door dit bedrijf, met de mededeling dat ik geselecteerd was, en ik een hotelbon, en een dinercheque voor 25% korting op een diner had gewonnen, en een cashback kaart voor korting bij diverse winkels zou krijgen, en dat ik pas hoefde te betalen voor die cashback kaart als ik hem zou gebruiken/activeren.
Eigenlijk door de hectiek en een vlaag van verstandsverbijstering mijn rekeningnr doorgegeven, maar nog wel gevraagd of ze niet zomaar geld van mijn rekening zouden halen, maar dat zouden ze nooit doen.
Ik lekker op vakantie, en bij terugkomst lagen de bonnen op de mat, maar geen pas, dus ik heb die dingen weg gelegd en niet meer aan gedacht, tot er opeens een incasso gepland stond op mijn bankrekening, deze gelijk geannuleerd, aangezien ik hier niet akkoord mee ben gegaan, en ik ook geen cashback kaart heb ontvangen, bedrijf gebeld en die melde doodleuk dat ik de bonnen had moeten terugsturen binnen 2 weken en dat ik nu moest betalen. Alles alsnog teruggestuurd.

Haal mij uit uw bestand, en zoals telefonisch al gemeld, probeer me niet te intimideren met een incasso bureau, want daar ben ik niet gevoelig voor, en staak het proberen om onrechtmatig geld van me te innen op valse voorwendselen.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!