Klacht Nr1voordeelsite.nl: Misleidend

# 199411
iniemieni@hotmail.com

Iemand belt op met een verhaal dat je iets gewonnen hebt of iets dergelijks en ze noemen al je gegevens (hoe komen ze hieraan?!) Vaag verhaal. Je geeft aan dat de persoonsgegevens kloppen, ja, maar geen toestemming gegeven om geld af te schrijven voor wat dan ook. Vervolgens krijg je een welkomstmail en wanneer je hierop niet binnen twee weken reageert zou je akkoord gaan met hun aanbod (?) en krijg je ineens een factuur van 70 euro die automatisch afgeschreven zou gaan worden terwijl je nooit toestemming voor een machtiging hebt gegeven! Wanneer je belt en weer aangeeft dit niet te willen, ondanks eerdere telefoontjes reageren ze agressief alsof dit een normale gang van zaken is. Ik zie de bedrijfsnaam (die op factuur overigens weer anders is dan in gesprek) ook vermeld staan bij consumentenbond en oplichtingsfora. Duidelijk een oprichtingsbende! Gewoon stoneren en laat ze maar dreigen. Ik zie ze graag in het gerecht. Misschien komt de rest van deze mensen dan ook gezellig mee?

Ik wens NOOIT meer door ze lastig gevallen te worden en dat ze zichzelf aangeven want gezien de klachtenregen hier, klopt daar duidelijk iets niet.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

iniemieni@hotmail.com
    Bedrijf blijft volhouden dat ze een overeenkomst hebben. Echter, een telefonisch "ja" is GEEN rechtsgeldige overeenkomst zodra het een levering van diensten betreft (dat is nl. hetgeen ze aanbieden met hun korting/cashbackaccount/dinervoucher/hotelcheque-onzin) Hier is een handtekening voor nodig! Is wettelijk zo bepaald. Daar komt bij dat miv 2014 ook een handtekening nodig is voor een bedrijf om te mogen incasseren van een rekening dus dat is ook al strafbaar.