Klacht Nr1voordeelsite.nl: Nr1 Voordeelsite/Cadeaubon cashback; oplichters van het ergste soort.

Dipje

Telefonisch benaderd, duidelijk gezegd dat er niets maar dan ook niets mag worden afgeschreven van mijn rekening. Ik stond op punt van weggaan dus toch overrompeld en mailadres gegeven en rekeningnummer. Stom natuurlijk, doe ik normaal nooit dus je ziet maar hoe gewiekst men is. Envelop met cadeaubonnen ontvangen welke ik retour heb gestuurd. Automatische afschrijving van 69,50, deze heb ik laten intrekken en ik heb het rekeningnummer geblokkeerd. Ze zeggen uiteraard niets retour ontvangen te hebben dus na een herinnering krijg ik nu incasso mails. Politie doet niets, KvK ook niet, de bank kan niets. ik heb nu 4 bedrijven benaderd die op hun site staan met de vraag of ze echt zaken doen met die bedrijf wat zich bezig houdt met oplichting. Ik geloof van niet want de logo's op de site zijn volgens mij nagemaakt. Melding gemaakt bij Fraudemeldpunt. Advies van de bank is niet betalen, kosten voor een rechtszaak of inspecteur zullen ze nooit betalen dus negeren is het beste.

Dat een KvK iets doet met een melding dat er een bedrijf bij hun staat ingeschreven dat zich bezig houdt met oplichting. Het bedrijf heeft tot nu toe niet gereageerd en dat gaat niet gebeuren ook natuurlijk, dat zegt meer dan genoeg. En dat het bel-me-niet register eens naar behoren gaat werken om dit soort ellende tegen te gaan.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!