Klacht Nr1voordeelsite.nl: Nr1voordeelsite

Skully

Ik kreeg op 4 augustus een telefoontje van nr1voordeelsite of terwijl cashback. Ze zeiden dat ik gewonnen had in een actie en dat ik korting zou krijgen op vele supermarkten. Nadat, vroegen ze om mijn bankrekening voor een cadeaubon en daarna zei ze over de 59 euro bedrag. Als ik die zou betalen zouden ze me 25 euro terug sturen. Ik zei duidelijk over de telefoon dat ik geen geld wou betalen omdat we al zo krap zaten. Ik probeerde terug te bellen maar ze namen niet op. Ik heb daarna besloten om een e-mail te sturen, ik zei dat ik graag teruggebeld wou worden. Helaas kreeg ik niks terug. Van ochtend kreeg ik een e-mail weer binnen van hun over een factuur van het bedrag 59 euro. Ik heb ze terug ge e-mailt over het feit dat ik had aangegeven dat ik het niet wou betalen. Heb mijn bank geïnformeerd en hun hebben hun geblokkeerd en geweigerd. Maar nu wil ik nog steeds van deze mensen af, hoe kan ik dat doen want verder nemen ze niet op en ze reageren niet.
Bedankt alvast voor het lezen.

Ik wil graag van het betaling- contract af, zelf wil ik niet betalen maar weet niet hoe ik dit kan oplossen.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!