Klacht Nr1voordeelsite.nl: Ongewenste bestelling ontvangen van Nr1Voordeelsite

# 190066
JPe

Ben door iemand met een wazig verhaal benaderd dat ik een prijs had gewonnen (hotelcheck) en allerlei kortingen en voordelen. Nadat ze mijn NAW gegevens en mijn rekeningnr. nodig hadden voor geld op te storten werd er een bandje opgenomen. Op het laatst werd er nog vermeld dat ik zelfs levenslang gebruik ervan kon maken als ik dat wenste en dat kostte € 69,50. Achteraf werd verteld dat dit automatisch na 14 dagen al in ging. Ik heb gevraagd hoe ik dat kon ongedaan maken en dat er een retour envelop bij zat. Die zit er dus niet bij. Ik had me voorgenomen het dezelfde dag dat ik het ontving weer terug te sturen en dat gaat ook aangetekend gebeuren. Het postbusadres op de brief (Postbus 18563, 2502 EN DEN HAAG) komt niet overeen met het adres van het KvK nr. (RoompotStraat 9 6826 EM Arnhem)
Ik ga eerst alles inscannen, kopieren en mijn reknr. voor aut. incasso storneren.
Heb nog geen aanmaningen en ga er van uit dat dit bedrijf tegen die tijd al is opgerold.

Dat ik na terugsturen ik niets meer van dit bedrijf in welke hoedanigheid dan ook verneem en dat ze van mijn rekening en geld afblijven. Dat dit soort agressieve colportage
bedrijven worden ontmanteld.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nr1voordeelsite.nl?