Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nr1voordeelsite.nl: Onterechte factuur
Details
Klacht
Telefonisch benaderd met een heel verhaal. Er zou het een en ander worden opgestuurd. Niets meer van gehoord, totdat er op 7november een mail met een digitale factuur met nummer 10268 binnenkwam. Direct terugemaild dat ik niet accoord ga. €69,50 werd toch afgeschreven. Gebeld met Karin veenstra. Er werd gezegd dat ik een welkomstmail ontvangen zou hebben en dat de bedenktijd was verstreken. Ik heb echter nooit iets ontvangen. De mail zou nogmaals worden verstuurd. Niet ontvangen. Nogmaals gebeld. Mail zou naar mijn andere e-mailadres worden gestuurd. Niets ontvangen.Heb het geld terug laten storten. Nu ontvang ik mail van stideris (incassobureau) en een telefoontje waarin gedreigd wordt met inschakeling van het Nederlands incassobureau. Ik heb nooit iets aangevraagd, nooit iets ontvangen (m.u.v. factuur) en nooit iets getekend.Gewenste oplossing
Ik wil niet meer worden lastig gevallen door cadeaubon cashback of een incassobureau, omdat ik geen overeenkomst heb!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.