Klacht Nr1voordeelsite.nl: onterechte incasso

# 191208
aarweghorst

Onlangs werd ik gebeld door een dame van nr1voordeelsite. Deze vertelde dat ik een prijs had gewonnen (gratis hotel overnachting) en dat ik verder in aanmerking kwam voor kortingen voor meer dingen. Hiervoor moest ze wel e.e.a. controleren. Ze vroeg of ik akkoord ging dat het gesprek op werd genomen. Hiermee ging ik akkoord. Ze vroeg vervolgens of een aantal persoons gegevens klopte op een vraag waarmee je met ja of nee zou moeten antwoorden. Vervolgens vroeg ze om mijn bankrekening omdat hierop de kortingen teruggestort konden worden. Ze gaf ook aan dat wij een brief met verdere gegevens zouden ontvangen en dat wij dan konden kijken of wij hiermee verder wilden gaan. De brief hebben wij gekregen waarin tevens werd aangegeven dat "Cadeaubons Cashback de uitgever van Nr1Voordeelsite, heeft ABN Stichting Credit Investment gemachtigd om het overeengekomen bedrag éénmalig automatisch te mogen incasseren".

Nr1Voordeelsite / Cadeaubon Cashback moet stoppen mij lastig te vallen en proberen mij geld afhandig te maken. Ik wil niets met dit soort bedrijven te maken hebben.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?