Klacht Nr1voordeelsite.nl: telefonische oplichting

Mariska

Na telefonische benadering door cadeaubon cashback ingegaan op een aanbod (zou hotelbon toegestuurd krijgen + korting op internetaankopen). Deel van dit gesprek is opgenomen. Echter nooit een bevestigingsmail (of iets anders) ontvangen, waarin ik me zou kunnen afmelden. Na enige tijd is wel het geldbedrag van 49,95 afgeschreven. Direct teruggeboekt. Bijna direct hierna krijg ik een factuur van het bedrijf binnen.
Hierna wat moeizaam mail-contact gehad, waarin van cadeaubon cashback direct gedreigd wordt met incasso en kosten voor mij. Telefonisch contact onmogelijk - antwoordapparaat
Zelf me direct afgemeld en andere mails gestuurd. Na enige tijd krijg ik toch een incasso, via de mail, binnen. Met in rekening gebrachte 'wettelijke incassokosten'

Zou graag zien dat ik geen facturen/incasso's van dit bedrijf zou ontvangen. MET BEVESTIGING

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nr1voordeelsite.nl?