Klacht Nr1voordeelsite.nl: webwinkels onbereikbaar

# 196071
A.G.J.

in juli werd ik gebeld dat wij een prijs hadden gewonnen via een kassabon van de AH. In juli een artikel via de site besteld en deze is netjes bezorgt. Helaas geen bonusgeld gekregen. Heb zelfs het bonus aankoopbedrag niet gekregen. Daarna webwinkels onbereikbaar. 1/2 oktober via de site mijn vragen gesteld, maar geen reactie. Eind okt. gebeld en aan de hand daarvan een mailtje gestuurd. Geen reactie gekregen. Er werd mij verteld dat er hard gewerkt werd aan de site en dat er een storing was. De site heeft voor ons vanaf juli al een storing. Op 8 nov. wederom gebeld en ik moest weer een mail sturen. Werd mij beloofd dat er de zelfde dag een reactie zou komen. Helaas. Het is nu 17 nov. en heb nog steeds geen reactie gehad.

Doordat ik geen gebruik kan maken van de webwinkels zou ik graag mijn aanschaf bedrag van €59,50 terug gestort willen hebben.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nr1voordeelsite.nl?