Klacht Nr1voordeelsite.nl: welkomstmail niet ontvangen, niet kunnen reageren, wil ook rekening niet betalen.

# 195350
JHvanBijleveld

Telefonisch benaderd door Cadeaubon Cashback. Krijg een hotel bon en dinerbon aangeboden, gratis. Bij kritische navraag van mijn kant wordt mij verzekerd dat hier totaal geen kosten aan zijn verbonden. Daarna krijg ik het verhaal over een mail die wij gaan krijgen over een cashback account. Die geeft recht om met korting bij allerlei winkels te kopen, de korting krijg je terug gestort. Na ontvangst mail heb je 2 weken bedenktijd. Daarna kost het account eenmalig 69,95. Hier kan naar mijn idee weinig mis meegaan, gewoon op tijd evt. afzeggen. Maar... ik krijg totaal geen mail. En hier gaat het mis, ik krijg een rekening gestuurd voor het account, omdat ik niet heb opgezegd binnen de 2 weken. Het kan dus wel mis gaan!! Wat ik nu ook zeg: geen mail ontvangen, ook niet in de spam, geen bedenktijd gehad etc... zij houden vol dat ik de mail wel heb gehad. Zij houden vol dat ik moet betalen. Ik houd vol van NIET.

Geen rekening

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!