Klacht Nr1voordeelsite.nl: Worden wij opgelicht door Nr1voordeelsite?

# 191564
FamHecke

TI: Er bestaat géén overeenkomst.
Via Nr1voordeelsite (partij aanvankelijk onbekend bij ons) ongevraagd een hotelbon gekregen met 'inloggegevens'. Geen gebruik van gemaakt, wel gevraagd hoe deze partij aan onze persoonsgegevens is gekomen. Nr1voordeelsite getracht te bereiken tel. Op een bandje is te horen of je hen wilt mailen. Zo gezegd zo gedaan; reactie via de mail terug gekregen in matig NL schrift met de vraag of wij dan de bon simpelweg terug willen sturen. Geen reactie op de vraag hoe persoonsgegevens zijn verkregen.
Reactie van onze advocaat: "Ingevolge het bepaalde in art. 7:7 BW mag degene aan wie ongevraagd zaken worden toegezonden deze zaken om niet te behouden."

Geen reactie terug behalve van de Nederlandse Incasso Centrale.

Op de reactie van de advocaat wordt niet gereageerd door de Nederlandse Incasso Centrale. Op een zaterdag om 12.00u wel gebeld door hun 'afdeling crediteuren?' tevens geïnformeerd over gang van zaken en dit met de advocaat op te lossen.

Bevestiging dat onze NAW gegevens worden verwijderd en niet gebruikt/verkocht zullen worden. Vervolgens geen enkele vorm meer van contact.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!