Klacht Nr1voordeelsite.nl: Zogenaamd hotelbon + dinerbon + 14 dagen pas gewonnen.

# 192873
Betty

Onlangs werd ik gebeld door cadeaubon cashback dat ik een prijs had gewonnen: een hotel- en dinerbon en ik mocht 14 dagen kosteloos hun pas gebruiken. Beviel de pas niet, dan kon ik binnen 14 dagen het abonnement annuleren. De bonnen mocht ik houden. Echter in een hele drukke periode voor werk en met een vakantie tussendoor kreeg ik ipv een pakketje een brief van de nr1voordeelsite, die dus het oud papier in is gegaan. Bij het legen van het oud papier heb ik deze toch geopend, een maand later. Hier bleek een factuur van 69,50 en de bonnen in te zitten. Ik had het niet van een andere aanbieder verwacht, heb de pas dus niet uit kunnen proberen en was inmiddels te laat met terugsturen. Na telefonisch contact zei men de bonnen te hebben betaald en daarom moest ik ook echt betalen. Terwijl ik de bonnen mocht houden volgens het telefoongesprek. De voorwaarden telefonisch komen niet overeen met de factuur en ik ga niet betalen voor de pas die ik niet gebruik.

Ik wil van het contract af, wat al niet overeenkomt met de telefonische belofte vooraf. Ik ben prima bereid het complete pakket terug te sturen zodat u de bonnen aan een ander kunt sturen. Mijn intentie was hoogstens de pas uit te proberen wat niet kon op deze manier, maar ik was niet voornemens er gebruik van te blijven maken.

Wij vinden dat Nr1voordeelsite.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!