Klacht NRC Handelsblad: bezorging is onregelmatig en erg slecht

Klachtnummer
# 350248
Gebruiker
W. Raamsdonk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze week al drie keer geen krant ontvangen. Als dat zo nog een paar dagen doorgaat dan zeg ik mijn abonnement op. Ik betaal u belooft om voor 18.30 te bezorgen en u levert niet. Schande.
W. van Raamsdonk
Bennekom

De oplossing

Ik wil gewoon mijn krant op tijden de bus. Ik betaal daarvoor

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NRC Handelsblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NRC Handelsblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen