Klacht NRC Handelsblad: Het abonnement blijft doorlopen terwijl mijn vader al twee keer overleden is gemeld.

Klachtnummer
# 631919
Gebruiker
BlijfMaarBetalen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb het overlijden van mijn vader doorgegeven, maar ze blijven gewoon doorbezorgen. Ik heb ze nog eens gemeld via de chatservice dat ze nog steeds bezorgen en het antwoord is dat ik het nog een keer moet melden. Ze zijn toch verplicht bij de eerste melding meteen het abonnement af te sluiten?

Gewenste oplossing

Ze moeten mijn vaders abonnement stopzetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NRC Handelsblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NRC Handelsblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen